Sunday, June 29, 2008


AKU:
Batu karang datang serang aku. Aku sakit guling-guling. Dulu. 2005. aku dah pernah buang hempedu. Angkara batu karang.

Pagi Rabu. Pukul 5 pagi. Mama bawa aku ke hospital swasta. Doktor kasi ubat. 5 biji = RM120 dan juga 2 hari MC. Aku tak tau RM120 untuk ubat atau untuk ubat + MC. Tapi aku tak beli MC.

Selasa kena. Rabu pergi hospital dan makan ubat. Khamis makan ubat. Jumaat selepas solat jumaat. Batu karang keluar bila anu rasa tak selesa. Yeyy!!!

Call mama. "batu karang ayah dan kuar".

ISTERI:
Mama happy kat dalam phone. Mama kata, "boleh buat tangkal adik supaya dia pandai". JAHAT

ANAK:
Balik rumah aku kasitau ihah. Adik senyum je. Faham ke tak. Aku pun tak tau. Dia sambung main blok ABC. Cuba nak masukkan dalam lubang huruf-huruf tu. Asyik sungguh.

1 Comment:

  1. ramda said...
    tuan boleh ke nak tau nama ubat tu..??

Post a Comment