Monday, June 30, 2008

AKU:

Alhamdulillah. Kertas Penyelidikan aku diterima di 2008 FIE conference yang akan diadakan oktober ini di New York, US. Ke US ke aku?

Selain membuat penyelidikan bidang kuasa dan tenaga elektrik, aku juga buat penyelidikan di dalam pendidikan. Cara pengajaran berkesan. Teach and REACH. Dan pastinya tak terlepas dengan Outcomes Based Education (OBE). Aku bangunkan sistem untuk OBE untuk fakulti.

Ada 4 semuanya. 2 memenangi pingat Emas di Invention, Innovation & Design UiTM 2008. 1 memenangi pingat gangsa sahaja. di International Invention, Innovation & Technology Exhibition (ITEX08) Kuala Lumpur.

ISTERI:
"Tahniah ayah", mama belanja ayah makan.

ANAK:
Ihah tumpang gembira sebab dapat tumpang makan.

Semoga Ihah jadi budak lebih cerdik.

0 Comments:

Post a Comment