Friday, July 25, 2008


AYAH:
Aku dan isteri beli video ini 2 tahun lepas. Video ini banyak membantu aku di dalam bangun dari kejatuhan dan mencapai beberapa kejayaan sebelum ini.

Namun ia ada kelemahan dan aku dan isteri kini tahu bahawa perkara yang penting adalah dengan menjadikan JIWA yang super bukan otak (brain). Mungkin suatu hari aku akan kongsinya di sini.

ISTERI:
Mama memang minat teramat dengan mengkaji kehebatan otak manusia. Beribu-ribu ringgit habis untuk mengkajinya. Kini mama dan ayah sedar bahawa untuk menjadi manusia hebat sebenarnya perlu hebatkan JIWA dahulu. Bukan otak. Inilah yang aku dan isteri sedang lakukan untuk anak kami.

ANAK:
Semoga dengan teknik JIWA super, ihah akan menjadi manusia yang bukan sekadar hebat dalam akademik tetapi hebat dalam keseluruhan hidupnya sebagai anak, manusia, wanita dan khalifah serta hamba Allah di muka bumi ini.

1 Comment:

  1. OP Zaharin said...
    kongsila cepat2 JIWA

Post a Comment